12 Ekim 2009 Pazartesi

Aldatmak

Geçen gün Hürriyet'te bi haber vardı. Ünlü çiftlerin nasıl ayrıldıklarını anlatıyordu. Hürriyet fotoğraf olmadan bi bok anlatamıyor biliyorsunuz. Öyle bi haberdi yine. Haberin konusu aslında aldatılan ünlü kadınlar.

Arkadaşım bu hayatta kadınlar da aldatıyor. Bi tanesi de yakalanmaz mı yahu. Okuyan erkekler de alınmasın, bu bi genelleme ama yani hepiniz mi yakalandınız anacım? Hepiniz mi salaksınız lan? Karılarınız da yedi bu boku belki ama eminim o kadar profesyonellerdir ki ruhunuz duymamıştır. Şiir gibi yaparlar bu işi çünkü, ne telefonunda, ne mailinde, ne üstünde başında en ufak bir ize rastlamazsınız.

Paparazilerin gezdiği mekanlarda hatunlarla öpüşen mi istersin, kadını alıp tatile götüren mi, arabada parkta basılan mı. Bu kadar mı az çalışıyo len kafanız? Gamsız olduğunuz için mi böyle yoksa? Bi kadının kurnazlığı neden yok sizde. Yokken neden bu girişimleriniz?

Asıl konuya gelemedim. Adamlar aldatıyo ya, eşlerinden ayrılıp aldattıkları kadınla evleniyolar bi de :) Lan nası bi angutsunuz siz? Resmen kafesliyo hatunlar sizi :) Zaten evlilikten, eşinizden bi şekilde sıkılıp bunalıp aldatmıyo musunuz? O zaman diğeriyle neden evleniyosunuz. Acıyorum bu haberleri gördükçe erkeklere.

4 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

cem yılmazın bir anlatımı vardı bunla ilgili kadınlar sorulan soruya öyle bi cevap veriyorlar ki işin tarihçesine girip çıkıyolar sonunda ben allah belamı versin benim diyorum falan diye anlatıyodu hatırlarmısın? hani erkek yanında donla basılsa ancak hangi don? der falan diyodu. kadını otelde bassan o otelin tarihinden girer turizm den çıkar ben ne turizm düşmanı adamım allah benim cezamı versin dersin diyodu galiba :))
ay yani çok uzattım özetle, kadınlar anacım kendi cinsimiz diye demiyorum sinsiyiz sinsiiii

unusual dedi ki...

@merope: bilmiyordum ben cem yılmazın aldatmakla ilgili söylediklerini :) bi bakayım

yagmur dedi ki...

kesinlikle izlemen gerek Cem Yılmaz ın dediklerini bizden korkulur diyo insan bitince :)

unusual dedi ki...

http://ktunnel.com/index.php/1010110A/6513459d186d5df5586b0821dfbed47de8b4adaae289fc6b02451957c86a844e578435665a3cbd2c18480

bu galiba :))