25 Temmuz 2009 Cumartesi

Limonata

Kendisi şu anda yolda olduğundan, buraya yazabilirim diye düşündüm :) Ya insan limonata yapıp bunun sürpriz olmasını ister mi? istiyorum işte, zaten azcık görüşebiliyoruz. Görüştüğümüz zaman da hep böyle sürprizlerle geçsin, şaşırsın, sevinsin istiyorum. Gelince buzdolabını açma sakın diycem :)

Dün geceden limonları şekere yatırdım. 6 tane limonu küçük küçük kestim, yarım su bardağı şekeri üstüne döktüm. Tencereyi de buzdolabına koydum.


Sabah da güzelce sıktım onları. Sonra da tülbentten geçirdim, hiç posası kalmasın diye. Sonra da bi kaç tane nane yaprağı koydum içine. Sürahim olmadığı için kavanoza koydum. Tadı bence çok güzel oldu, bakalım beğenecek mi? :)

2 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ya çok beceriklisin :) bana da yap :p
şaka bi yana, işallah çok güzel bi haftasonu geçirirsiniz :)

unusual dedi ki...

yaparım :) becerecek bi şey yok valla çok kolay sen de dene mutlaka