25 Temmuz 2009 Cumartesi

Haydarpaşa

Sevinçlerim de mutluluklarım da trenlere bağlı son bir buçuk yıldır. Cuma sevinme, pazar üzülme şeklindeydi artık cuma da sevinemiyoruz, cumartesi akşamına ertelendi kavuşmalar.


Bugün 18.ayı tamamlıyoruz, bi şeyler yazmak istedim. Beni en iyi Haydarpaşa anlar diye düşündüm, yazıyı Haydarpaşa tren garına armağan ediyorum. Sana karşı karışık duygular içindeyim Haydarpaşa.. Canıma okudun 18 aydır. O İstanbul'a gelirken bir kere bile zamanında gelmedi trenler, senin mekanından dört dönüp beklemekten fenalık geldi. Ben İstanbul'a dönerken de hep zamanında Eskişehir'den kalktı trenim. Bu ne yaman çelişki!

Yine de seviyorum seni.. Heybetli duruşunu, denizle iç içe olmanı, önünden kalkan vapurları, etrafında uçan martıları, bana kavuşturup benden ayırdıklarını.. Seviyorum..

Hiç yorum yok: