31 Mart 2009 Salı

canım ailem, yine

bu diziyi izlerken sefil evimde çok yalnız hissediyorum kendimi ya. her akşam evde yalnızım ama salı akşamları resmen koyuyor. ev arkadaşım falan olmadığı için buraya saçmalayacağım çok üzgünüm :) bunu yapmak zorundayım gerçekten, çok ihtiyacım var :)

gülben ergen oldu mu ya dizinin sonunda? allahaşkına o kadar şarkıcı içinden onu mu buldunuz bula bula. nasıl sinir oldum anlatamam. bir anda soğudum diziden, yazacağım her şeyi unuttum şerefsizim. sesin güzel değil, elektronik melektronik yap işte illa bi şey yapacaksan. o bet sesiyle bi de akustik miydi neydi şarkı, neyine senin kadın? sinirden sesini kapattım televizyonun.

her kadının hayali bir halim sanki, böyle adamla evlenilmez mi ya kızın gözünün içine bakıyor, sadık, dürüst, sözünün eri diyorum. acıyor muyuz yoksa halim'e? herkes hayatının bir döneminde halim mi oluyor, ondan mı bu sempatimiz? kendimizi onun yerine mi koyuyoruz? o nasıl delirme sahnesiydi ya bayıldım, insan bu kadar gerçekçi delirebilir mi? sinirlenip masaya vurduğu sahnelerde cam kırılacak sandım. hayatta her şey oluyor, sevdiğin insan başkasını sevebiliyor, hiç üzmem dediğin insanın canına okuyabiliyorsun. hiç bi konuda büyük konuşmaya gelmiyor yani.

kenan tam sopalık, bi saat önce gelen müşteriye canım demek de neymiş! valla sokarım o solaryuma, eddie murphy olana kadar çıkamaz ordan. feride'nin gazabından kurtuldu bu seferlik. kesin bu solaryuma gelen kızlara falan asılır, feride basar bunu. yılışık, beceriksiz, yalancı, ana kuzusu ne biçim karakter di mi? göz göre göre aliyle halimi hastanelik etti. tam şambalak adam ya kavgayı bile ayıramıyor.

feride'ye bayılıyorum ne tatlı bi karakter o ya, o "kurban olurum" dedikçe içimin yağları eriyor. benim de öyle ablam olsaydı keşke ne güzel. kocaman gözleri var, bütün güzeller zayıf olur tezini çürüttü sanki. bana mı öyle geliyor? neyine aşık oldun şu kenan'ın anlamadım ki, karaktersiz adamın teki, insanın gözüne yakışıklılığı da görünmez ki. ben olsam çoktan soğurdum, ağzına da sıçardım valla. iki dakka erkek gibi davran ulen diye. nası kinlenmişsem yalnız dizi karakterine hahahah, anneanne gibi gerçek sanıyorum ben bu diziyi, valla bak.

ali mıymırığına bi şey diyemiyorum. kenan'dan beş kuruş fazla etmez. cesaretin yok diye kızı yolladın nikaha, delikanlılığı kız yaptı evlenmedi. sen hala godoş gibi gidip halim'e seyhan nerde diyorsun. sen aynı boku yaşamadın mı, nişanlın seni aldatmadı mı en yakın arkadaşınla. hadi aşık oldun diyelim, delikanlı gibi çekip gitmek yerine seyhan'ın delikanlılığının arkasına sığınıp istanbul'a nasıl geliyorsun. sevemedim bu ali'yi ben. yine de üzülüyorum seyhan'la kavuşamadılar diye. benim de ne bok yediğim belli değil. halim'e ayrı ağlıyorum, ali'ye ayrı ağlıyorum.

meliha'ya da ayrı hastayım. samim'in canına okuyor her olayda sonra pişman oluyor. ama her yere yetişiyor, her olaya çözüm buluyor kendince, 20 yıl sevdiği adamı beklemiş (arada bir buna da "be kadın 20 yıl beklenir mi" diye giydiriyorum, bakma sen bana) kızlara kol kanat geriyor orada. yirim, ablam benim. kadın dediğin böyle olur, valla on kilo yemin ederim.

samim garibim, ne yapsa düzlüğe çıkamadı. kesin bu çocukların amcası gelip çocukları almaya çalışacak bak görürsün, adam bi mutlu olamadı. ferdi tayfur çalıyor sanki adamın her sahnesinde, garibim.

seyhan tam çaresiz, sefil kadın, kedi gibi mıy mıy. böyle kararsız, ne bok yediği belli olmayan kadın insanın başına her türlü belayı açar. önce evlenmedi, arkadaşına kaçtı, geri geldi, aliyle gidecekti, trip yaptı vazgeçti, adanaya git dediler ezik gibi gidiyor. bi rest çekiyor, bi geri adım atıyor. ne tam aşkının peşine düşüyor, ne de vazgeçip kaderine boyun eğiyor. bir öyle bir böyle olunca çevresindekiler de maymuna döndü.. insanın başına bela olur, vay halim diyorum ben.


veeee merto :) yirim ben bunu ya, bi tane istiyorum. valla böyle bi şey çıkacağını bilsem hemen doğurabilirim o kadar sevdim şu mertcan'ı. şaşkın bakışlarını, tek dişini yerim ya. çocuğun psikolojisi bozulacak. bi börek yapıyo, bi yumurta diziyor. çocukluğu mutfakta geçti yavrucağın. mahalleden bir arkadaş da şu mert'e bulsalar, çocuk bi oyun falan oynasa maydanozdan mantardan fenalık geldi çocuğa. şu tatlılığa bakın ama yaa..

4 yorum:

ultima forsan dedi ki...

seyhan şaşı değil mi? bana öyle geldi acıklı bir sahnede görmüştüm şehla olunca kız güldüm ister istemez ciddiyeti bozuldu benim için o anın :)

Merope dedi ki...

bence senden daha güzeli çıkar :)

unusual dedi ki...

çıkar mı dersin :) çok tatlı ama ya, koca yanak gerçekten :)

unusual dedi ki...

şehla olabilir valla hiç dikkat etmedim :) göz altı torbaları felaket ama onu biliyorum :)