14 Aralık 2008 Pazar

metronom var mı abi?

bana metronom lazımdı ya, vallaha unuttum billaha unuttum. koşuyolu starbucks'ın karşısında sanki bir müzikevi vardı, orada var mıdır acaba? yarın ismini öğrenip aramam lazım, şimdi baktım google'dan ama embesil gibi koşuyolu müzik diye arayınca çıkmadı tabi!

metronumu 100'e ayarlayıp çalışıcam, evet. çok çalışmam lazım ama, komşular şikayet edene kadar çalışmam lazım. her kapı sesinde aha geldiler diye kalbim ağzıma geliyor. gidiyim de biraz daha çalışayım bakalım, hazır gelen giden yokken..

9 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

metronomla ne çalışıcaksın ki ay cok merak ettim

unusual dedi ki...

flüt :)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ay inanmıyorum flute mi basladin :)
süper eee artık bi koncerto dinleriz istanbula gelince :p

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ya ben bugun turta yapıcam. izindeyim de! eger guzel yapabilirsem bloga resmini koycam, cok heyecanlıyım. dünyada turta yaptıgı için heyecanlanan kaç kişi kaldı ki!:D

unusual dedi ki...

güzel olur inşallah, yap bakalım :)

Berkay64 dedi ki...

Starbucks'ın karşısındaki müzikevinden hayır gelmez. Direk starbucks'a git. Kahveli metronom al.

-Metronomunuzu 120ye ayarlayıp, 32 ölçü bekleyiniz. Kahveniz hazır.. heh keh :))

Not:64 saniye ediyo hesapla bakalım metronomcu :)

unusual dedi ki...

vayy metronoma sığınarak müzik bilgisi ölçüyoruz :)

Berkay64 dedi ki...

e metronom alcaksın madem, ne işe yaradığını bil di mi :P :))

unusual dedi ki...

konuşturma beni:) sen daha alfabeyi öğrenmemiştin ben piyano çalıyordum. bizim zamanımızda dijital metronom bile yoktu, o kadar eskilerden bahsediyorum :)))