4 Aralık 2008 Perşembe

Bayram Tatili

Ailesinden uzakta yaşayan bir gariban olarak, bayram tatillerimi "aile yanında barınma" şeklinde geçiriyorum. Yurtiçi/ Yurtdışı hiçbir tatil planına katılamıyorum, tatil fırsatı maillerine iç geçirerek bakıyorum. bir yanım "hafta sonları görüyorum zaten bayramda da tatil yapsam ya" diyor bir yanım da "ayda bir kere 2 gün gidiyorum,s gideyim ailemle hasret gidereyim" diyor. (Bu ikinci yanımı dinliyorum ben hep, ailemden ayrı yaşamaya devam ettğim sürece de dinliycem galiba)

Yarın kardeşim geliyor, hafta sonu buradayız. Pazar gecesi gidiyoruz. Babamın dört gözle beni beklediğini biliyorum, canım benim..

Kuvertürler geldi bu arada, burada zaman bulamam büyük ihtimalle Ankara'da yapıcam çikolatalarımı :)

1 yorum:

os dedi ki...

ben de çikolata istiyorum :(