20 Aralık 2008 Cumartesi

home sweet home

Bugün hiç dışarı çıkmadım, çok büyük başarı benim için! geç uyandım, evi toplayacağım dedim. Nası nalet bir evim varsa topla topla bir senedir bitmedi! Yalnız içten içe derin bir suçluluk duygusu yaşıyorum demek ki, çaydanlığı yağçözle ovalarken ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz.

Çamaşır yıkadım, astım (ben yıkadım sanki) Odamı topladım, bir sürü şey attım. Daha da atıcam, kurtuluşum işe yaramayan şeyleri atmak, giymediğim şeyleri vermek. Bu akşam bu karara vardım. (aferin)

Şöyle bir teorim var ne zamandır yazıcam, unutuyorum. Benim oturduğum apartmanda 27 tane daire var. Her akşam bir ev görevli olsa, bana bir tabak yemek getirse. Bak bi tabak diyorum, makul bir istek bence. Ayda bir defa sıra gelir herkese, ne süper fikir di mi? Apartmanın girişinde pano var, ben bi yazıyım oraya bu fikrimi bakalım :)))

Hiç yorum yok: