12 Ağustos 2009 Çarşamba

Sevgilinin performans değerlendirmesi

Bir arkadaşım erkek arkadaşı ile ilgili bir şey anlatıyordu. "İdrak süresi" şeklinde bi kavram kullandı. Ben de performans değerlendirme yapsan kriterlerden biri olur dedim :)

Konuşurken konuşurken (biliyorsunuz ben performans değerlendirme ile kafayı bozmuş durumdayım iş için) bir form yapalım dedik. Buyrun size sevgili için hazırladığımız performans değerlendirme formu ve kendisinin sevgilisi için verdiği notlar;

Normalde performans değerlendirme sonucunda;
1. Terfi, maaş zammı, prim alınabilir (Sevgilideki karşılığı ona hediye alma olabilir)
2. Eğitim geliştirme faaliyetlerine dahil edebilirsin personeli (sevgilideki karşılığı dır dır etme, konuşma, trip yapma olabilir)
3. İşten çıkarabilirsin (sevgilideki karşılığı da aynı bunun)

Söyleyin bakalım bu kız ne yapsın? :))


7 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

1 kötü not mu iyi n ot mu?

unusual dedi ki...

1 kötü şekerim, Alman sistemi gibi değil. Bildiğin karne notu bu :)

yagmur dedi ki...

arama sorma sıklığında sıkıntı var;ama ilgili olduğu gözüküyor ki bir kızın sevgilisine verdiği notlarsa bunlar erkeklerdeki ilgi için 3 gayet güzel bir puan derim ben :)dengesiz ama bu arkadaş hemen kötüye yormayın bu dediğimi her an elinde çiçekle de gelebilir yani :)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

bence durumlar fena, kendine çok bakan ama sevgilisiyle aynı oranda ilgilenmeyen bir erkek. bu ilişki kangren olmuş!!!
erkegimize iki doz pıtırcıklık öneriyorum, yoksa kızı kaparlar dostum ha!!

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

yalnız lütfen şu listeye kıskançlıla ilgili madde de ekleyiniz, muhakkak lazım :)

BEERREGULAR dedi ki...

ulan nerelere puan veriliyormuş. bitmişiz biz. çok kriter var olm burda. standart erkekte iki sütun var göt&meme yalansa söylesinler. basitiz lan biz kafamız basmıyo ondan anlaşamıyo galiba kadın sürüsüyle erkek sürüsü. :) az beyin :)

unusual dedi ki...

puan verilen bütün kriterleri yazsak ohoooo, bunlar bi kısmı sadece :) gerçekten bitmişsiniz bence de, allah size kolaylık versin :)