10 Ağustos 2009 Pazartesi

Kötü bir hafta sonu

Kötü bi hafta sonu oldu.. Kardeşim buradaydı Allahtan yoksa çok daha da kötü geçebilirdi. Sevgilim gelecek diye beklerken, kötü bir haberle cumartesiyi karşıladık.

Bir arkadaşının yengesi vefat etmişti sevgililer gününde. Arkadaşını ben de tanıyorum, hatta abisiyle de tanışmıştım. Yenge ve abi bizim yaşlarda bu arada. Gencecik, 30 civarında. Sevgililer gününde yine sevgilim gelecek diye beklerken yengenin ölüm haberini almıştık. 5 aylık bebeğini babasına bırakıp gitmişti.. Boyun düzleşmesi diyip göndermişler hastaneden, sonra beyninde tümör var diye acilen ameliyata almışlar. Bir daha da uyanamamış zaten..

Cuma gecesi telefonla uyandım bu sefer de ufaklığın babasının haberi geldi, motorla kaza yapmış, ertesi gün eşinin yanına gömdüler. Ne kadar üzüldüm anlatamam, günlerdir onları düşünüyorum. Acaba eşinin ölümüne alışamadı da kendini öldürmek mi istedi bile diyorum. 6 ay arayla olacak iş mi bu? Geride kalan 11 aylık bir çocuk var, üstünde dünyanın sorumluluğu olan bir kardeş var, anneler, babalar, kayınpederler, kayınvalideler var..

Kötü bi hafta sonu oldu..

Hiç yorum yok: