11 Ağustos 2009 Salı

Düğünde takılan takıya göre muamele


Yaz geldi herkes evleniyor, davetiyeler geliyor birer birer. Bizde de bir hediye telaşı başlıyor doğal olarak. Özellikle de işyerinden gelen davetiyelerde ne yapacağımı şaşırıyorum. Çoğuyla sadece iş arkadaşıyım fazla bir yakınlığım da yok. Davet etmişler sağolsunlar diye ortaklaşa bi hediye, bi şeyler alıyoruz. (Bi tane düğüne, nikaha da gitmişliğim yoktur. Zamanlar uymuyor, çok yakın olmayınca da uydurmak için uğraşmıyorum.) Bir daha görmeyeceğim, belki kendi düğünüm olsa çağırmayacağım insanlara hediye almaktan fenalık geldi :)

Ben düğünümde takılan hediyeye göre gelene yemek vermeye karar verdim. Gelinliğin eteklerini topliycam, masa masa gezicem.

- Ne taktın sen?
- Çeyrek altın
- (garsonlara dönerek) yemek verin buna, içki yok.

- Sen ne taktın?
- Yarım altın
- Yemek verin, bi kadeh de rakı.

- Sen canım?
- Bilezik taktık biz hanımla..
- Aferin. Yavrum donat masayı. Bi 70'lik açın, sonra da açık büfeye davet edin.

- Evet canım sen ne takmıştın?
- Biz bi şey takamadık..
- Al sana nikah şekeri o zaman. Fazla da oturmayın canım sırada bekleyenler var, hadi bakalım

Çok eğlendim sabah sabah :)))

5 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ben beşi biyerde takıcam benim ödülüm ne olacak gelin hanım :DD

unusual dedi ki...

salonu kapattırıcam senin için :))

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

kahvaltı akw sini heyecanla bekliyoruz :DDD

unusual dedi ki...

aslında kaymakçı pando'ya gitmiştik ama o kahvaltıdan sayılmaz :)
http://unusual-unusual.blogspot.com/2009/05/antin-kuntin-weekend.html

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ya adı bile ne güzel pando böyle gudik isimli şeyler beni mıknatıs gibi çekiyo köfteci aco diye bi salakça yer vardı ürkütücü görünmese ordan bile yiycektim :p