15 Haziran 2009 Pazartesi

Yasemin kokusu

Üniversitedeyken uzun süre aynı parfümü kullanmıştım (Emporio Armani - She) sonra aynı parfümü kullanmaktan vazgeçtim. The Body Shop'tan farklı farklı parfümler aldım, onları kullandım. Bitince yenilerini aldım :) Meyve ve çiçek kokularını çok seviyorum. Baharatlı ağır kokular hiç bana göre değil.

Çiçekler içinde favorim yasemin. Her yerde bulunmaz çiçeği de, yazlıklarda olur genelde. Ben şehirmerkezinde hiç görmedim. Genelde yere düşen çiçekleri olur, altından toplarım gün boyu elimde gezdirir koklarım. Bu kadar güzel bir çiçek, bu kadar muhteşem bir koku yoktur bence. The Body Shop'un yaseminli parfümü var. Bir süre onu kullandım ama tam istediğim gibi değildi.
işte burada



Geçenlerde Yves Rocher'ye gittim, framboğazlı vücut losyonu almak için :) Diğer ürünlere bakarken "Tendre Jasmin" adındaki bu parfümü gördüm. Görmez olaydım, koklamaz olaydım. Resmen bayıldım, bittim. 7 milyon tane yaseminden yalnızca 1kg yasemin yağı elde edilebiliyormuş. Yasemin esansının bu kadar kıymetli ve zor bulunur olmasının sebebi buymuş. bayıldığım parfüm de burada en kısa zamanda almalıyım :)

Hiç yorum yok: