27 Haziran 2009 Cumartesi

AKW-4

Bir aydır görüşemediğimiz için fazla dışarı çıkmalı bi hafta sonu olmadı bu sefer :) Genelde akw'leri evde yenebilecek yemekler üzerine kurdum, ama daha bir akşamımız var bir tam günümüz olduğu için her an planlar değişebilir :)

Geçen haftalarda alışveriş yaparken değişik bi peynir alayım dedim. Son zamanlardaki en değişik peynirim hellim. Dolapta mutlaka oluyor, çok seviyorum. Trakya Çiftlik diye bir markanın karper peynirlerinde kampanya vardı. Rokforlu ve otlu sarımsaklısını almıştım. Rokforluyu beğenmedim, rokfor da hiç sevmem zaten. Onun akıbeti pek iyi olmayacak ama diğeri güzeldi gerçekten, sabah balkonu yıkadı kendisi. Mis gibi kahvaltı hazırladık balkonda :)

Sonraaaa, ben mısıra bayılırım. En çok haşlanmış haline. Ama İstanbul'da bugüne kadar bi tane bile güzel (açık sarı ve sütlü) mısır yemedim. Superfresh'in dondurulmuş mısırından almıştım (sözlükte okudum bunu da) azcık margarinle ısıttım, bol tuz azcık da karabiber koydum. Şahane olmuştu, her zamanki gibi ona yedirmeden akw asıl amacına ulaşmadığı için. O içeride otururken sessizce mutfağa gittim, hazırladım geldim :) Bu akw de beğenildi, çok iştahla yedi gerçekten :)


Son projem de dondurmaya benzeyen yoğurt :) Kendisi dondurmayı çok sevdiği için bunu da beğenir diye düşünüyorum. AKW'leri önceden söylemiyoruz ki bir önyargı oluşmasın, bi şaşkınlık hali olsun, daha eğlenceli anlar yaşansın.

Capitol'de açılmıştı burası, önünden geçip gidiyordum hep. İsmi yoort. Her gün başka aromalı bir yoğurt oluyor sanırım. Bir gün mangolu, bir gün narlı vb.. Bir de klasik yoğurtları var. Meyveli yoğurt alıp üstüne istediğin şeyleri koydurabiliyorsun. Jelibon, cornflakes, meyve parçaları..

Şimdi bu projeden habersiz yanımda dondurma yiyor, ye sen bakalım dondurmaları :)

1 yorum:

Tuğba dedi ki...

Yemeli içmeli AKW'lere bayılıyorum :)
Bu Yoort'u da çok merak ettim; ama 3 mağazanın 3'ü de İstanbul'da olmaz ki!
İlk İstanbul gezimde, bakacağım tadına. Gerçi siz yedikten sonra yorumlarınızı yazın da, hazırlıklı olalım :)