12 Kasım 2009 Perşembe

İki arada bir derede AKW


Artık görüşemediğimiz için çok sevdiğimiz AKW'ler erteleniyor sürekli. En son Ankara'da olduğum hafta sonu 3 saat görüşebildik. Hosta'ya döner yemeye gittik, Eskişehir'de de açıldı burası ama tutmadı döneri çok kötüydü çünkü. İstanbul'da var mı bilmiyorum hiç görmedim. Çocukken çok giderdik, artık Ankara'da da bulunamadığım için doğru dürüst gitmiyorum. Hosta aynı hosta, kalabalık tıklım tıklım yine gayet lezzetli :)
Başka bi aksiyona zaman olmadığı için bir yerde oturup tren garına doğru yola çıktık. Maltepe'de Ankaray'dan indik alt geçitten çıkarken tam karşımızda bu derneği gördük. Şahane ya :)

Böyle bir dernek varsa biz mutlaka üye olmalıyız. Hatta evlenirsek derneğin başkanı şahidimiz olmalı, düğünümüzde bu dernek bize çelenk yollamalı. Demiryollarını bizden daha çok seven olamaz ki! Aşkımızın tek şahidi demiryolları hatta. En kısa zamanda araştırıcam bu dernek neyin nesiymiş bakalım :)

2 yorum:

BEERREGULAR dedi ki...

hosta bitmiş olm ben sana söyleyeyim. dönerinin bi özelliği kalmamış zaten. artı oranın en büyük olayı üstünde "D-döner", "K-kola", "A-ayran" yazan daire şeklindeki markalardı. şimdi teknoloji gelmiş oranın da içine mıçmış. ne güzel o markaları alır verirdim hemen alırdım dönerimi. hem o heykelin orda annemle otururduk yerdik dönerimizi o zamanlar daha bir medeniydi Ankara sanki. şimdi heryeri keko sarmış. istiklalden beter olmuş..
sen de olmasan çekilmezdi valla:)
tenis topu kazandık lan:)

nasıl tutturursun ponponunu:))

unusual dedi ki...

@ultima forsan: döneri güzeldi bence ya, markaların gitmesi kötü olmuş evet. tenis topunu tamamen unuttum ben, sen de yazmamışsın çizmeye odaklandın :)