8 Mayıs 2009 Cuma

Volkan Konak

Birinin şiir okumasına katlanamıyorum. Gerçekten dayanamıyorum yani böyle tırnağınla camı çizersin o sese dayanamaz herkes hani. Onun gibi bi şey. (bi de ekmekle ağız silmek var onu da burada değerlendirebiliriz. Bunu nerede kimde gördüm bilemiyorum ama düşününce bile bembeyaz oluyorum. Ayrıca anlatabilirim bunu başka bi yazıda)


Amaaaaa bu adam şiir okuyunca bayılıyorum. Adama kompile bayılıyorum. (sanatçı bi abimiz olarak yani, yanlış anlaşılmasın şimdi :) ) böyle bu adam sabahtan akşama küfür etse onu bile dinleyebilirim sanki. Kan da çekiyor herhalde biraz, anne tarafından memleketlim. Şimal diye bir barı varmış Dragos'ta, en kısa zamanda gitmem lazım. Cumartesileri program yapıyordu inşallah devam ediyordur. Çok güzel türküler de var, kendi besteleri de var cd'de.

Yeni albümünü dinliyorum şimdi, "Mimoza"

Nazım Hikmet'in en sevdiğim iki şiirini okumuş, resmen gözlerim doldu dinlerken..

Hoşgeldin Kadınım

hoşgeldin kadınım benim, hoşgeldin
yorulmuşsundur,
nasıl etsem de yıkasam ayacıklarını...
ne gül suyum ne gümüş leğenim var...

susamışsındır
buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim

acıkmışsındır
sana beyaz keten keten örtülü sofralar kuramam
memleket gibi esir ve yoksuldur odam

hoşgeldin kadınım benim hoşgeldin..
ayağını bastın odama,
kırk yıllık beton çayır çimen şimdi

güldün,
güller açtı penceremin demirlerinde

ağladın
avuçlarıma döküldü inciler

gönlüm gibi zengin,
hürriyet gibi aydınlık oldu odam

hoşgeldin kadınım benim hoşgeldin..

2 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

evet bence de cok az insan güzel siir okuyabilir, hatta bazı sairlerin kendi seslerinden şiirlerini dinlemek hayal kırıklıgı olmustur bana hep
şiiri çok severim de!
dinlicem simdi hemen bunu ben

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

hemen dedim ama herhalde 2-3 günü bulur :)