7 Mayıs 2009 Perşembe

evlilik böyle bi şey mi?

Bir proje yüzünden sabah akşam toplantıdayız. Daha önce tanışmadığım birisiyle toplantımız vardı bu sabah. Toplantıdan önce "nasılsınız?" "iyiyim siz nasılsınız?" gibi klaisk sorularla kaynaşmaya çalışıyoruz, "Karnınız aç mı, bir şeyler söyleyelim mi?" diye sorduk.

"Ben kahvaltımı yaptım sağolun" dedi. "Eşim sağolsun her sabah kalkar kahvaltımı hazırlar, oğlum yeni askerden geldi, eşim de dün çok yorulmuştu ama kalktı kahvaltımı hazırladi yine. 86 yılından beri bir sabah aksatmamıştır, sağolsun" dedi.

Adam 3 çocuk sahibi, 45-50 yaşlarında birisi. Bunu söylerken nasıl gözleri parlıyordu keşke görebilseydiniz. Bir kahvaltı insanı bu kadar mutlu edebilir mi? 23 yıldır istisnasız her sabah kalkıp kahvaltı hazırlayabilmek mi bu işin sırrı? Yoksa hiç tanımadığı insanlara gözleri parlayarak eşinden böyle bahsedebilmek mi?

20 yıl sonra kocam benim için bunu söyleyecekse valla ben de evlenirim..

2 yorum:

özge dedi ki...

bence karısı daha şanslı,bi kahvaltıyla adamın gözünün içini parlatabiliyor,yeni nesil yani bizler bu tip şeylerle mutlu olmamız hakikaten zor.Düşünsene annem bana 27 sene boyunca kahvaltı hazırladı ama ben evlendim:)

os dedi ki...

badim onu söyletmek için evlenmek yetmiyor, kahvaltı hazırlamakta gerekiyor :)

hani kalbine giden yok midesinden geçer derler ya, aynen odur olay :)