10 Şubat 2009 Salı

son gün hastalığı

ya genlerimizde var her işi son güne bırakmak biliyorum ama bu kadar da olur mu ya!! bir aydır performans değerlendirmelerinizi yapın diye neredeyse her gün mail attım koskoca insanlara, bu sabah da yine 10'da mail attım, sistem 18:00'de kapanacak diye.

bir yönetici, kendisi hakkında uzuuun uzunn yazılar yazmak istiyorum aslında ama yazdıkça daha cok sinirlenicem biliyorum, yazmıycam o yüzden. benden haber bekle diye emir verip gitti, 17:45'ten beri performans değerlendirmesi yapacak elemanıyla onu bekliyorum. saat 19:00. bu kadın kendi departmanının işlerini nasıl bitiriyor onu merak ediyorum. zaten cuma bitecek demişiz, iki gün vermişiz ek olarak, elli kere mail atmışız. yapacağın yarım saatlik iş. insan utanır yani!

flüt dersime gidemedim onun yüzünden. nalet olasıca kadın! zaten hiç çalışmamıştım gitsem de yine ikinci oktav sesleri çıkaramayıp üzülecektim ama olsun, gidecektim işte!

evime gidicem şimd tez konusu araştırmaya devam.

ahp bilen var mı bu arada?

Hiç yorum yok: