3 Nisan 2010 Cumartesi

Uuu beybi uzun zaman olmuş

  • Yuh neredeyse bir aydır bi şey yazmamışım. İnsanlıktan çıktığım yoğun bir dönem oldu iş yerinde, bitince de tam anlamıyla yaydım kendimi hala o moddan çıkamadım.
  • Hava çok güzel ama götümü kaldırasım yok, flütümü çıkardım biraz çalışırım belki. Sabahın köründe uyandım yemek yaptım, evi topladım, amcamlar çaya geldi, daha yeni öğlen oldu. Güne erken başlamak süper ama sanki biraz uykum geldi gibi.
  • İş yerinden bi arkadaşım bana cherry domates ve biber tohumu getirdi. Plastik bardaklara tohumları dik, çimlendikten sonra saksıya dikersin dedi. Dört gözle onu bekliyorum iki tane filiz gördüm sanki :)
  • Evde çok iş var, kışlıklar botlar kaldırılacak. Ama havalara da güven olmuyor, bir iki hafta daha kışlıkları bırakmamakta fayda var galiba.
  • Balkonda oturabileceğiz artık süper :) Mayıs gelmeden balkon açılışını yapıcam, baya kirli balkon. Cifi alıp girişmem lazım, o işi de 23 Nisan tatilinde yaparım diye düşünüyorum :)
  • Saçlarımı kestirdim, uçlarının rengini açtırdım kendimce. Kimse fark etmedi, bu kadar doğallık da iyi değil demek ki :)
  • Evi boyatmak istiyorum ama hiç gözüm yemiyor, beni gaza getirse birileri keşke.

3 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ah işallah 23 nisanda biz de evi satmış oluruz beybi :)

yagmur dedi ki...

bu son 1 ayda biz yok muyuz?(alıngan comment)

unusual dedi ki...

@merope: inşallah canım :)
@yagmur: ayrı post yazıcam canım onun için :)