4 Nisan 2010 Pazar

200. YAZI

Vay be, baya yazmışım çaktırmadan :) Bu ara boşladım biraz farkındayım ama kapatıcam arayı inşallah. Yakında bol bol AKW yapabileceğiz çünkü sevgilim 2 yıldan sonra İstanbul'a taşınıyor. Kendisini oradan oraya sürüklemeyi düşünüyorum. Yaz da geliyor bana gün doğdu resmen.

"Blog aracılığıyla tanıştığım herkesi seviyorum" temalı yazılar görüyorum bloglarda, ben tam olarak kimseyle tanışmadım ama yorum bırakanlar okuyanlar var bildiğim kadarıyla, ben de sizi seviyorum :)

4 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ben de seviyorum

zişniko dedi ki...

bugüne kadar hiç yorum bırakmasamda sizi keyifle takip ediyorum. lütfen daha sık yazın. sevgilinizin taşınmasına sevindim daıısı benim başıma inşallah diyeceğim ama bi sevgilim bile yok :)))

Tuğba dedi ki...

Bu taşınma işi bize yarar, bol bol yazarsın AKWleri :)

Ayrıca ben de seviyorum! :))

unusual dedi ki...

ayy çok mutlu oldum sağolun :)))