6 Şubat 2010 Cumartesi

Büyükada'da Yıldönümü kutlaması

Şu anda tam olarak sevgilimin dizinin dibinde oturuyorum, çok mutluyum o yüzden :)

Yıldönümü hediyemizi yazmıştık şurada. Bir de karda kışta fırtınada Büyükada'ya gidelim diye tutturdum. Vapur kalkmıyor diye haber aldık ilk başta, sonra azmettik aradık sorduk. Oteldeki görevli bize Kabataş'tan vapurun kalktığını söyledi. Biz de iki akıllı Üsküdar'a gittik, Üsküdar'dan motorla Kabataş'a geçtik. Kabataş'tan vapura bindik ve vapur Kadıköy'e uğradı!! Evimiz Kadıköy'e 5dk mesafede.

Neyse, bütün zorluklara rağmen adaya vardık :) İn cin top oynuyor tabiri tamamen gerçek olmuş. Otelimizi bulduk, yerleştik. Marine House Butik Otel, bir kaç otel içinden onu seçmiştik. Çok da memnun kaldık, küçücük odaları olan sevimli bir otel. Çarşının içinde, deniz manzaralı odada kaldık ama karşıdaki evlerin çatısından deniz çok da fazla görünmüyor. İşte kaldığımız sevimli oda.

Hava son derece soğuk ve rüzgarlı olduğu için, dükkanların çoğu da kapalı olduğu için akşam yemeğini yedik, bir yerde rakı içtik ve otelimize döndük. Otelin en üst katında çatı katı gibi bir cafe var. Şömine'nin önünde çay içtik, scrabble oynadık. Çok pis yenildim eve scrabble alıp gizli gizli çalışmam lazım. Sabah kahvaltısını da orda yaptık.

Ada bu haldeydi işte :) Çok kar yoktu ama felaket rüzgar vardı.

Otel sevgililer günü kutlaması için mail atmış, keşke fırsatımız olsa da gidebilsek. Başbaşa bir hafta sonu geçirip kafa dinlemek isteyenlere büyükada kışın da tavsiye edilir :)