17 Şubat 2010 Çarşamba

I love you Feride

Şu Feride gibi (Canım Ailem) balık etli güler yüzlü işveli cilveli bi hatun olmak istiyorum ben! Bayılıyorum kıza ya, nası tatlı nası güzel. Benim gibi kuru da değil, cadı da değil. Tatlı dilli, güler yüzlü. Ben erkek olsam böyle bi kıza aşık olurdum. Pozitif hatun ya, neşe saçıyo etrafa. Dizi karakterine özeniyorum resmen ya!


Üç kızkardeşin ilişkilerine de bayılıyorum çok eğleniyolar :) Televizyona çıkıcaz diye seviniyolar. kitring diyo Meliha, catering işi yapıyolar da :)

Bu Halim nasıl tatlı bir adam, o nasıl bakmak öyle yahu içim eriyor resmen sanki bana aşık adam. Yemeden içmeden kesildi, kıyamam. Cumali'ye de dert oldu :) Feride'yi görmek için bahaneler uyduruyor, ah ahhh olmaz bu dizide eski nişanlının kardeşiyle senin işin Halim. Aşk-ı Memnu mu bu? Olmaz canım.

4 yorum:

cecilia dedi ki...

haha aynen valla aslında seyhan daha hoş cool geliyor bana ama bende bayılıyorum feridenin mimiklerine role öyle bir giriyorki zaten rol yaptığını sanmıyrum yani cidden böle sempatik şeker bu kız :)

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

kdhflhdslf
izlemiyorum ama güzel annatmışsınnn

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

ayrıca sen ondan tatlısın cinconum :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

çok özenmişimdir hep kız yurdu gibi evlere..
bir sürü kız kardeşim olsaydı keşke ..