9 Aralık 2009 Çarşamba

Gribe bakış :)

İşyerinde baya zayiat var grip konusunda. Müdürüm aradı dün, bizim bölümden bi arkadaş daha hastaydı iyileşmiş işe başlamış.

"Onu bi ara da ilaçlarını karşılaştır, o hemen iyileşti " dedi bana :)))) eğer onunkiler benimkilerden farklıysa tabi ki kendiminkileri bırakıp onunkileri içmeliyim. O iyileştiyse bu zamana kadar benim de iyileşmem gerekirdi, demek ki yanlış ilaçları kullanıyorum ben :)

İki gündür gülüyorum :) Standart zaten bu ilaç işleri, gripsen bi reçete, miden ağrıyosa bi reçete. Tıp böyle bi şey bebeğim!! :))

3 yorum:

Tuğba dedi ki...

Ben de kurumun doktoruna gittim bugün. Zaten diş çektirdim, ona gitsem kesin verir rapor; ama buna gidesim tuttu. İlaç yazdırdım, rapor istedim, "rapor vermem için ateş olması lazım" dedi.
"Eee bi baksaydın, belki vardır" dedim içmden :) Ateşimin olup olmadığı bi bakışta anlaşılır benim :))
Neyse sonra dişçi verdi sağ olsun :) Zaten diş için verdikleri antibiyotik de gribe iyi geliyor :) İyi ki dişçiler var :))

sewnch dedi ki...

nasıl yani ya yuuh artık..
ulan içine tüküreyim kapitalizmin:)

unusual dedi ki...

@umutperisi: hey allahım nasıl bir doktorsa insanın gözünden anlıyo demek ki ateşi olup olmadığını, sana da geçmiş olsun :)
@sewnch:dağlara çıkıcam ben az kaldı, nefret ettim yemin ederim bu düzenden..