30 Aralık 2009 Çarşamba

Faço!

Markafoni'ye bakarım her sabah, bu sabah da klasik göz atmamı yaparken bir saat gördüm. Markası Façonnable, saatler baya da pahalı. Saat konusu sevgilimin uzmanlık alanı ben hiç anlamam, hangi markanın içi nerde yapılır modelleri nasıl çalışır hepsini bilir. Ben görseliyle ilgileniyorum bi tek.

Allah aşkına bunu markalı diye alıp takan var mıdır ya? Bildiğin Faço yazıyo lan içinde :) Pazarda satsalar bunu, biri de alıp taksa "Allahın kekosu ne biçim saat almış" der herkes. Başka bir dilde bu kadar komik olmayabilir ama Türkçe konuştuğumuz için Faço komik çağrışımlar yaptı bende.

Saatin fiyatını da yazayım merak eden olursa 2.499TL. Bu indirimli fiyatı tabi ki. Asıl fiyatı 8.437TLymiş. 9 milyar para vericem, saatin içinde faço yazacak, şahane :)

8 yorum:

Hande dedi ki...

ben de sabah ilk iş markafoni ve limangoya bakarım ve bugün aynı salaklığa ben de çok güldüm :)))

unusual dedi ki...

faço :))

Evren dedi ki...

Geçen sene bir arkadaşımla birlikte saat bakmak için mağazaya girdik. Bir saat beğendi. Fiyatı 1000 lira.

Tutturdu alacağım diye. Dedim deli misin bir saate bu kadar para verilir mi? Saat alacağına git deri mont al, git değişik tarzda pantolon al. Ama saat alma :)

O gün her ne kadar bu fikrinden caydırsam da bir hafta sonra feysbuğunda o saat ile haşır neşir fotolarını gördüğümde gerçekten dumura uğramıştım.

-

Saat tutkusu olan insanlar bana yapay geliyor. Daha çok hava atmak için takıyorlarmış gibi.

Merope dedi ki...

foça olsa anlıcam!

ayrıca markafoni yi hiç sevmiyorum hıh! kürklü çanta satıyolardı protesto ettim cevap bile vermediler, üyeligimi iptal ettim ben de

unusual dedi ki...

@Evren: valla benim en yakınımda var saat tutkusu olan birisi. Tüm markaları, mekanizmalarını falan biliyor. Ben saat tutkusu neymiş onunla anladım o yüzden senin gibi düşünmüyorum maalesef :) ama bi şey sırf pahalı diye alanlar, komik duruma düşüyor gibi geliyor bana. Önünde eşşek kadar DKNY yazan t-shirt giyenle faço saat takan aynı benim gözümde:)

@merope: hiç görmedim ya kürklü çanta, yapaydır belki. Şu hayvanların postundan ne istiyolar anlamıyorum ben

ultima forsan dedi ki...

Bizim arkadaşın teyzesi yurt dışından buna parfüm getirdi. Şişeyi açtık baktık üstünde "façonable" yazıyor. Elemanlar Ordulu biz zaten Anadolu'nun bağrından gelmişiz "Faço ne lan" diye gül gül öldük. 150 ml lik şişe. Tuvalete giriyoruz pis koktu lan deyip tuvalete sıkıyoruz; kızartma yapıyoruz oraya sıkıyoruz; yeri geliyor oda kokusu niyetine kullanıyoruz..
Neyse bunlar Akmerkez'e gittiler, dolaşırken görmüşler "Façonable" markasını. Girip sormuşlar parfüm ne kadar diye, hatun demiş 210 TL, yıl 2003!!!

O zamandan beri dalga geçmem, geçemem bu markayla :)))

unusual dedi ki...

@ultima forsan: aşkım bu hikaye 2003'te mi olmuş, of yazık ya çocuk mahvolmuştur :)

unusual dedi ki...

@Hande: sana neden cevap yazmamışım Hande, şuursuzluğuma ver afedersin:) markafoni ve limango ocağıma incir ağacı dikecek ne görsem almak istiyorum :)