5 Eylül 2009 Cumartesi

Fırat Tanış

Ben bu adamı ilk önce "Sır Çocukları" filminde izleyip çok beğenmiştim. Festival filmi sevenlere izlemelerini tavsiye ederim, çok güzel bir filmdi. Adam da muhteşem oynamıştı. Daha sonra dizilerde de gördüm bu adamı ama hep filmdeki rolüyle aklımdaydı.

Geçenlerde sözlükte sol frame'deki başlıklara bakarken adamın adını gördüm tıkladım, bir videonun linki vardı. Emre Altuğ'un söylediği "Yani" diye bir şarkı var, şarkı meğer bu adamın şarkısıymış. Emre Altuğ'dan pek hoşlanmadığım için şarkıyı hiç tam olarak dinlememişim sadece nakaratını biliyorum.

Videoyu izlediğim günden beri saplantılı bir şekilde adamı dinliyorum. Şarkının sözleri çok güzel, adamın sesi ve yorumu şahane. Gerçekten çok güzel bir ses rengi var. Yakışıklı bir adam olduğunu söyleyemiycem, kara kuru bi tip ama nasıl yetenekli, nasıl karizmatik bir adam bu ya! Bi şarkı bu kadar güzel söylenir mi! Videoyu izleyip bu şarkıdan etkilenmeyecek biri var mı acaba :)

Fırat Tanış- Yani

1 yorum:

MHMT ALI dedi ki...

Aynen Sır çocuklarında iyiydi. Şuan neşeli Geniş Aile dede gayet başarılı. O gitarla Yani parçasını çalmasına çok şaşırdım. Daha önce böyle bir yeteneğindne bahsetmemişti...