8 Eylül 2009 Salı

Erkek Dediğin

Uzun zamandır aklımda var bi şeyler yazmak, bir türlü fırsat olmadı, bu yazı da taslak olarak duruyordu. Bu öğlen iş yerinde de konuşulunca artık yazayım dedim. Sözlükte her zaman için en popüler başlıklardan biri olmuştur. Benim de sürekli olarak aklımın bi kenarına yazdığım özellikler var. Ben kendim çok güzel huylu, süper akıllı bir Adriana Lima olduğum için ideal erkeği tariflemek tabii ki en doğal hakkımdır diye düşünüyorum :)

Madde madde yazıcam aklıma geldikçe, kimseye mesaj verme amacı yok bu yazının. Sevgilimiz okuyo ya, baştan açıklamayı çakmak lazım. Haa o oturup ideal kadın diye bi yazı yazsa ne olur, kendisi için çok iyi olmaz bence. Başta da belirttiğim gibi çok iyi huylu, anlayışlı melek gibi bi insan olduğum için hiç bi şey demem. Demem lan, insan gibi yazarsa demem hatta dikkat etmeye de çalışırım öyle olmayan özelliklerim varsa düzeltmeye çalışırım biraz. Ama saçı şöyle olsun, götü böyle olsun falan yazılırsa bilemiyorum, fena olur galiba!

1. Şimdi efendim fiziksel özelliklerle ilgili bi şey yazmak doğru olmaz. Ay ben çok uzun boylu seviyorum dersin gider bi yercücesine aşık olursun. Göze hoş görünen özellikler elbette vardır ama kaşı şöyle olsun, gözü böyle olsun diye sipariş vermek bi boka yaramaz. (Tek bir noktayı ayırırım ben burada, elleri güzel olsun. Eller çok mühim, ellerine bakınca midem bulanıyorsa o adam Brad Pitt olsa işim olmaz.)

2. "Kadın milletinin istekleri beklentileri bitmez. Azcık maço olsun der, kıskanınca kıro der. Beni sevmiyosun der, sevdiğini çok söyleyince bunaltma der." Eminim erkeklerin hepsi böyle düşünüyordur şimdi. Ama anacım bokunu çıkarıyorsunuz herşeyin. Bi sınırı var bu işin, o sınırı tutturacaksın. İlişkiyi yürütebilmek için en önemli şey bu zaten.

3. Kıskanmadan olmaz! Kadın işkillenir, bana çok güveniyo falan demez içinden inan bana. Dozunu ayarlayacaksın, yoksa ya psikopat olursun ya gamsız. Kadını kişiliksiz ezik biri yerine koymadan kıskanacaksın. İçinden "Sen kesin onunla bununla fingirdersin" diyerek telefonunu karıştırmayacaksın, ama telefonu çalınca yalnızca gözlerine bakarak kimin aradığını bilmek istiyorum diyeceksin. Üstüne başına karışmayacaksın, onu giyme bunu giyme demeyeceksin. Girdiğiniz bir ortamda "olmamış bir kadın kıyafeti" için yorum yaparak imada bulunacaksın. Alışveriş yaparken kibarca söyleyeceksin. Kadınlar hep anlar bunları.

4. Cimri adam hiç çekilmez, görgüsüz gibi de davranmayacaksın ama. Yani paran olmasa bile, sanki iş, kadınını mutlu etmeye gelince varını yoğunu ortaya koyacakmışsın gibi davranacaksın.

5. Romantik olacaksın cicim. Ben çiçek alamam, seni seviyorum diyemem formatındaki öküzleri direkt çayıra salıyoruz. Hiç kimse uğraşmaz bu saatten sonra. Kadının mutlaka seninle ilgili arkadaşlarına ballandıra ballandıra anlatabileceği, "ayyy biliyo musun bi keresinde şöyle yapmıştı" diyebileceği en az bir kaç sürprizin olacak. Yaratıcı olacaksın yani.


6. Her ortamda aşık olduğun hissedilecek. Geçen gün bir erkek arkadaşım, çektiği fotoğrafları gösteriyor. Kızarkadaşını çekmiş, kızı da tanıyorum. "Bu fotoğraf güzelmiş" dedim, bakın fotoğrafa iltifat ediyorum. "Eee malzeme güzel" dedi. Evet budur! tebrik ederim.

7. Beyaz slip giymeyeceksin. Çok net, çok basit bir kural. Giymeyin evladım onu artık, o nedir ya! Lan sen elalemin donuna mı bakıyorsun diye bir tepki gelmesin lütfen. Tesisatçı çatalı diye bir kavram var, hatırlatmak istiyorum. (Of böyle kaygıyla yazmak da ne kadar zormuş ya, baskı altında sanatımı icra edemiyorum resmen :))) ) Valla bakmıyorum sevgilim ya, görünüyo ya bazen hani öyle yani, o şekilde.. Bu kadar özelliğin içine beyaz donu yazdığım için kendimi de tebrik ediyorum, takıntı işte naparsın.

8. Köşe yastığı gibi oturmayacaksın. Hareketli, yeni şeyler denemeye, yeni yerlere gitmeye açık olacaksın. Kadının heyecanını söndürmeyeceksin. Hadi şunu yapalım dediğinde her seferinde hayır cevabı bir süre sonra bayar insanı.

9. İş dışında gerçekten iyi yaptığın bi şey olacak. Spor olur müzik olur, başka şey olur. Sosyal tarafınla da hayranlık uyandırmalısın mutlaka.

Çenemizle zavallı erkekleri tükettiğimizi, bazen anlaşılmaz olduğumuzu, çok fazla ilgi beklediğimizi falan da biliyorum. İsteklerimiz de bi türlü bitmiyo, biliyorum böyle bi insan yok ama napalım yani yazmayalım mı!

2 yorum:

ipex dedi ki...

çok güzel yazmışsınız... ama kadınların yardımı olmadan, pratik ve teorik uygulamalardan geçmeden bunları içselleştirebilen bir erkek bulunursa (ki doğada nesli tükenenler grubunda değerlendirilmeli) doğruca nikah masasına götürülmeli bence :)

unusual dedi ki...

@ipex: kesinlikle katılıyorum, hemen kapatmak lazım :)))