4 Mart 2010 Perşembe

Ölmedim yaşıyorum ulan!

Melaba, hayatta olduğumu bildirmek için bu yazıyı yazıyorum. Siz bu yazıyı okurken ben götümü devirip Aşk-ı Memnu izliyor olacağım. (evet olacağım) Behlül değil Aşk-ı Memnu ayrıca, dizinin adının Behlül olduğunu da kim söyledi :)

Ben şikayet etmekten yoruldum ama işyerim insanlık dışı muameleden yorulmadı. Çok yoğun ve stresli bir dönem bitti, bu hafta 6da çıkmanın sevincini yaşadım. Ne güzelmiş, ne büyük mutlulukmuş. Salı günü flüt dersine bile gittim öyle bir haftaydı yani.

Eve geldim şahane bi yemek yedim. Dünden makarna vardı, onu süsledim yedim. Fotoğrafını çektim, 5000 kalorilik makarna nasıl olur görün diye. Ben bi ara gidicem ve metabolizma hızımla ilgili (varsa böyle bi şey) test falan yaptırıcam. Beni incelesinler bence. Bunu normal insan yese anında 3 kilo alır yemin ederim. O yoğun dönemde bi şey yemedim kilo verdim, şimdi normale döndüm herhalde o şekilde dengeleniyor bu olay.


Makarna salçalı, salçayı yağla kavururken biraz sarımsak koyunca şahane oluyor. Tavsiye ederim. Makarnanın üstünde beyaz peynir, ceviz, mısır, mayonez ve ketçap var. Benimki hayvanlık yani başka bi şey değil.

Salata da çakma salata, evde bunlar vardı :) Havuç, taze soğan, mısır, salata sosu (Kühne Sezar)

Uzun zamandır yazmamıştım, böyle bir başlangıç olsun dedim Hafta sonu sevgilim geliyor resmen AKW yapmayı unutmuşum, derhal bi şeyler bulmam lazım!

Hiç yorum yok: