16 Eylül 2008 Salı

ciddi bi şey yaz be kadın!

çok istiyorum böyle melankolik şeyler yazayım buraya, çok üzülüyorum ühüüü falan yazayım, altına şiir yapıştırayım. ama yok olmuyor. uzun zamandır bugünkü kadar durgun, üzgün olmamıştım ama yine buraya yazarken zevzeklik yapasım geliyor.

bu erkan oğur var ya, dinlememek lazım bunu. işi gücü bırakıp bahçede bi ağacın altında zırlamak istiyorum. odamız biraz kalabalık olduğu için kulaklıkla müzik dinlemek suretiyle yapmakta olduğum işe konsantre olabiliyorum. (ne kadar olabiliyorum tartışılır) erkan oğur dinlerken de dalıp gidiyorum işte.. sanki birisi bir şey söylemiş bana alınmışım, hiç de yok öyle bi şey. ne diye üzülüp oturuyorum onu da anlamadım. pms mi diyorsun sevgili günlük, evet evet ben de onu düşünüyorum. bir gün sürer iki gün sürer o da yahu, cumartesiden beri nedir bu haller, bana onun cevabını ver!

Hiç yorum yok: